19 Aug, 2017

Δημιουργική απεικόνιση της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας

Είμαστε σε θέση να παρέχουμε ένα πλήρες πακέτο σχεδίασης (graphic design) και να δώσουμε λύσεις ανάπτυξης, προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας.

Συζητάμε μαζί σας, αναγνωρίζουμε τις ανάγκες σας και σχεδιάζουμε τις απαραίτητες λύσεις για κάθε προϊόν και δραστηριότητα.

Πείτε μας τι χρειάζεστε να σχεδιαστεί

  • Λογότυπο / Ταυτότητα
  • Επαγγελματικές κάρτες
  • Έντυπα (flyers, επιστολόχαρτα, φάκελοι, folders, αφίσες, κα)
  • Ένδυση
  • Συσκευασία / Ετικέτες
  • Βιβλία / Περιοδικά / CD

Λογότυπο / Ταυτότητα

Για το ευρύ κοινό, τα λογότυπο χρησιμεύσει ως μια στιγμιαία υπενθύμιση μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος. Στον επιχειρηματία είναι το σημείο της αναγνώρισης στο οποία κρέμεται η εταιρική ταυτότητα του. Δεν υπάρχει αμφιβολία, λοιπόν, ότι ο σχεδιασμός του λογοτύπου βρίσκεται σε εξέχουσα θέση στην επιχειρηματική πραγματικότητα.

Και εμείς ανταποκρινόμαστε στην πρόκληση της ενσωμάτωσης των ιδεολογιών και της φιλοσοφίας των πελατών μας σε ένα ενιαίο γραφικό.

Βασιζόμενοι σε αυτό το γραφικό, δημιουργούμε μία πρωτότυπη εταιρική ταυτότητα που να τονίζει τα πλεονεκτήματα σας έναντι του ανταγωνισμού αλλά και να ξεχωρίζει σε μια θάλασσα των ταυτοτήτων.

Επαγγελματικές κάρτες / Έντυπα

Παρά τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη και την άνοδο του διαδικτύου, η έντυπη επικοινωνία εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι κάθε επιχείρησης. Δε υπάρχει επαγγελματίας χωρίς κάρτες, εστιατόριο χωρίς κατάλογο, ξενοδοχείο χωρίς μπροσούρα, εκδήλωση χωρίς πρόσκληση.

Στο σχεδιασμό εντύπων συνδυάζουμε στοιχεία όπως κείμενο, φωτογραφίες και γραφικά στοιχεία με στόχο να επιτύχουμε ένα άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά κυρίως να βοηθήσουμε το έντυπό σας να ξεχωρίσει ανάμεσα στα αμέτρητα έντυπα που κυκλοφορούν στην αγορά.

Συσκευασία / Τσάντες / Ετικέτες

Εξασφαλίζουμε ότι η συσκευασία του προϊόντος σας αναγνωρίζεται και γίνεται σημείο αναφοράς από τους καταναλωτές. Το design μίας συσκευασίας διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο στη επιλογή του από τους καταναλωτές, και στην εδραίωση της επιχείρησης και της αναγνώρισης των εμπορικών σημάτων της.

Μία συσκευασία πρέπει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα:

  • να ξεχωρίσει ανάμεσα σε μια πληθώρα ανταγωνιστών
  • να κάνει αντιληπτό το είδος του προϊόντος
  • να τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή ώστε να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες

Βιβλία / Περιοδικά / CD

Το εξώφυλλο ενός βιβλίου είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές του μάρκετινγκ του.

Σαφώς το περιεχόμενο ενός βιβλίου έχει την μεγαλύτερη αξία αλλά το εξώφυλλο είναι αυτό που προϊδεάζει θετικά ή αρνητικά τον αναγνώστη. Δημιουργεί τις πρώτες εντυπώσεις και στην ουσία αποτελεί την πρώτη επαφή με αυτό. Γι’ αυτό το λόγο απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό του.

Share This